tisdag 30 mars 2010

Une petite choose..



Garderobsbakgrund x 3 innan en liten utgång

Dålig uppdatering på den här bloggen. Det har helt enkelt varit fullt upp med besök den senaste veckan. I måndags landade Sophies kompis Mickis och hennes kille Ronnie (hon får berätta mer om det själv), i torsdags fick jag besök i form av Billan. Vi har gått väldigt mycket, både på gator och i affärer och jag har fått tillfälle att upptäcka "nya" delar av Paris vilket känns kul. Igår var det Billans sista kväll; vi gick på bio, åt middag ute, beställde in choklad-mousse med en massa grädde och drack lite vin. Billan agerade fotograf hela helgen då jag inte orkade släpa med mig kameran så jag inväntar bilder från henne men lägger upp de få jag har. Tack för en helg med en massa skratt, i kväll somnar jag nog ovaggad!


Update: Sophie har spräckt sin lilltå efter en olycklig incident med garderoben ovan. Dessutom har hon fått en konstig finne nära ögonbrynet som har svullnat upp så nu ser hon ut som en Avatar-flicka. Synd att jag inte får fota henne..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar